sábado, 1 de diciembre de 2018

EL NOSTRE CALENDARI D'ADVENT

Ja queda poc per Nadal i perquè l'espera sigui més agradable decidim elaborar un calendari d'advent amb tubs de cartró. 
Perquè el calendari d'advent ens quedi més guapo pintem els tubs.




















 El nostre calendari d'advent ja té forma però per acabar-ho hem de posar el més important, els regalets.



A partir d'aquí s'ensatem una conversa sobre que pensen ells/elles sobre què és un regal, quan es fan, qui els fa i si sempre s´han de comprar.


- IAN: Dinosaurios.
- NOA:Una muñeca
- AROA: Una bebé
- NAHIA: No contesta
- ANA: Una muñeca. En Madrid me compraron un regalo para mi, unos zapatos para correr.
- STELLA: Un bebé.
- ALEIX: Ana y Elsa y pijamasck
- ANDRÉS: Un dinosaurio. me lo regaló la abuela.
- IKER: Un poni y me lo ha regalado la abuela. Se dan en un paquete. Mi madre me hace regalos.
- MARTÍ: Números i en fan regals en els cumpleaños.
- ARIADNA: Princesas y me hacen regalos en Navidad.
- ANA: El papa Noel nos hace regalos.
- ALEJANDRO: El pare Noel ens fa regals.
- MAR: No contesta.
- MATEO: Un pececito.
- GABRIEL: Cotxes.
- ENEKO: Dinosaurios pero no siempre tengo regalos.
- MAYA: Una casa grande y una muñeca y algunos días me hacen regalos. 
- CARLOTA: Cavalls. La güela en fa regals.

- GLORIA: I TOTS ELS REGALS QUE US FAN ES COMPREN?. 
SI VOLEU FER UN REGAL A UN AMIC/A L'HEU DE COMPRAR?. La majoria dels boixos i boixes contesten que sí.



Treballam el conte   Un regal diferent.



En acabar de veure i explicar el conte, decidim que els regalets del calendari d'advent els elaborarem nosaltres i sel's portarem a una altra classe.



Fem ornaments per l'arbre de Nadal amb una plastilina especial (estels, campanes, arbres de Nadal i cors)













































La classe dels dinosaures ens porten els ornaments de Nadal que han fet ells per al nostre calendari d'advent.























I la classe dels ponis fa el mateix. Els infants porten els ornaments de Nadal que han fet per a la classe dels dinosaures.










I així de guapo ha quedat el calendari d'advent de la classe dels ponis. 








No hay comentarios:

Publicar un comentario