HOLA FAMÍLIES!
ARA PODEU VEURE TOT EL QUE HEM ESTAT FENT SOBRE ELS CONILLS I ESPERO QUE QUAN TORNEM A L'ESCOLA EL PUGUEM ACABAR.
ESPERO QUE VOS AGRADI!
PROJECTE SOBRE ELS CONILLS
LA CLASSE DELS CONILLS ÉS EL NOM DE LA NOSTRA CLASSE I ÉS EL PROJECTE QUE ESTAM REALITZANT DURANT AQUEST CURS.
PER COMENÇAR EL PROJECTE, SE LI VA DEMANAR ALS INFANTS QUE SABIEN SOBRE ELS CONILLS.
NOA: SON PEQUEÑOS
ENEKO: SON SUAVES
ANA: COMEN ZANAHORIAS Y HIERBA.
MAYA: LOS CONEJOS SALTAN.
ALEIX: TIENEN OREJAS LARGAS.
QUIM: VAN RÀPID.
STELLA: SÓN SUAVES, BONITOS Y COMEN ZANAHORIAS.
AROA: CORREN MUCHO.
NICOLE: TIENEN CUATRO PATAS.
MARTÍ: SÓN DE DIFERENTS COLORS.
IAN: TIENEN BIGOTES.
ALEJANDRO: COMEN ZANAHORIAS.
STELLA: TIENEN DIENTES
NOA: TIENEN COLA.
NAHIA: TIENEN OJOS.
ARIADNA: VIVEN EN EL CAMPO
ANDRÉS: TAMBIÉN VIVEN EN JAULAS EN JAULAS.
GONZALO: TIENEN PELO.
IKER: TIENEN BARRIGA Y ESPALDA.
MAR: SON MUY BONITOS.
MATEO: CORREN Y SALTAN MUCHO.
CARLOTA: A MI ME GUSTAN LOS CONEJITOS.
GABRIEL: VIVEN DENTRO LOS TRONCOS DE LOS ARBOLES.
ALGUNES ACTIVITATS QUE ELS INFANTS VAN REALITZAR VA SER UN TRENCACLOSQUES D'UN CONILL I ESCRIURE LES SEVES PARTS.



N'HI HA MÉS GRANS, MÉS PETITS, AMB LES ORELLES CAIGUDES...
PER QUÈ?
VAIG REALITZAR UNA ACTIVITAT AMB ELS INFANTS A L'ESTORA.
HI HAVIA TRES FULLS. CADA FULL TENIA UNA IMATGE D'UN AQUESTS ANIMALS: CA, GAT O CONILL.
VAIG REPARTIR A CADA INFANT UNA IMATGE D'UN D'AQUESTS ANIMALS.
ELS INFANTS L'HAVIEN D'ENGANXAR AL FULL CORRESPONENT SEGONS L'ANIMAL QUE ELS HI HAVIA TOCAT.








QUAN TOTS ELS INFANTS VAN ACABAR D'ENGANXAR LA FOTO AL FULL CORRESPONENT SEGONS ELLS/ELLES, ELS HI VAIG PREGUNTAR COM SABIEN SI TOS EREN CANS, GATS O CONILLS SI NO N´HI HAVIA CAP IGUAL.
ANA VA CONTESTAR QUE HI HA DIFERENTS TIPUS DE CANS, GATS I CONILLS.
APAREIX EL CONCEPTE RAÇA.
ACTIVITAT EN EQUIPS COOPERATIUS: CLASSIFICACIÓ DE RACES DE CONILLS.
ESTRUCTURA COOPERATIVA: FULL GIRATORI









PERÒ COM ÉS UN CONILL PER DINS? QUÈ TENEN?
ESTRUCTURA: FULL GIRATORI









![]() |
CADA EQUIP ENS VA EXPLICAR I MOSTRAR EL QUE PENSEN QUE TÉ UN CONILL PER DINS. |
UN DIA ELS HI VAIG MOSTRAR IMATGES DEL QUE TÈ UN CONILL PER DINS I VAM PARLAR SOBRE EL QUE VAN VEURE.
LA PISSARRA DIGITAL HA ESTAT MOLT PRESENT DURANT TOT EL QUE PORTEM DE PROJECTE. HEM VIST IMATGES I VÍDEOS SOBRE ALGUNS DELS ÒRGANS INTERNS DELS CONILLS.



I NOSALTRES TENIM EL MATEIX?
MITJANÇANT IMATGES, LLIBRES, CANÇONS I VÍDEOS VAM TREBALLAR LA FUNCIÓ D'ALGUNS ÒRGANS INTERNS DEL SER HUMÀ I ELS VAM COMPARAR AMB ELS DEL CONILL.

https://www.youtube.com/watch?v=3CDnD72sHU0
https://www.youtube.com/watch?v=5fNQZVXlRUw
https://www.youtube.com/watch?v=8M6b041x6lQ
VAM HAVER D' ESTAR MOLT CALLEDETS PER PODER-HO ESCOLTAR BÉ.








ALTRES ACTIVITATS REALITZADES:
DESPRÉS HAVIEN DE CONTAR QUANTS DE CERVELLS, QUANTS DE CORS, QUANTS DE PULMONS... TÉ UN CONILL.
ESTRUCTURA: FULL GIRATORI













UNA ALTRA ACTIVITAT QUE VAN REALITZAR ELS BOIXOS I BOIXES VA SER DIBUIXAR EL QUE TÉ UN CONILL PER DINS A PARTIR DEL QUE HAN APRÈS.
ESTRUCTURA: FULL GIRATORI.








I PER FINALITZAR AQUEST TEMA, ELS INFANTS VAN GAUDIR MOLT PLASMANT TOT EL QUE SABEN MITJANÇANT BODYPAINT.










ON VIUEN ELS CONILLS?
QUAN VAIG FORMULAR AQUESTA PREGUNTA, ALGUNS DELS INFANTS VAN DIR:
IKER: AL CAMP.
NAHIA: A LA SELVA
ANA: AGUJEROS DE LOS ÁRBOLES.
ANDRÉS: EN JAULAS
ENEKO: EN LA HIERBA, EN ALGUNOS AGUJERITOS.
I COM ES DIUEN AQUESTS FORATS?
IKER I ANA: MADRIGUERA
I COM FAN AQUESTS FORATS?
NOA: CON SUS PATITAS
PER ACABAR DE COMPLETAR AQUESTA PREGUNTA VAREM REALITZAR UNA ESTRUCTURA DE TREBALL COOPERATIU ANOMENADA FOTOS AL MIG.
A CADA EQUIP, SE'LS VA DONAR UNES FOTOS AMB DIFERENTS HÀBITATS I LLOCS SOBRE ON PODEN O NO PODEN VIURE ELS CONILLS, (LA MAR, VOLCÀ, CAMP, CASA, GLACERES...).
CADA EQUIP HAVIA DE PARLAR, DEBATIR I POSAR-SE D'ACORD SOBRE A QUINS HÀBITATS O LLOCS PODEN VIURE ELS CONILLS I FER ELS SEUS CAUS.
QUAN VAN ACABAR DE PARLAR I TRIAR LES IMATGES CORRECTES SEGONS CADA EQUIP, CADA INFANT VA REALITZAR UNA FEINA INDIVIDUAL RELACIONADA AMB AQUEST TEMA.
QUAN VAIG FORMULAR AQUESTA PREGUNTA, ALGUNS DELS INFANTS VAN DIR:
IKER: AL CAMP.
NAHIA: A LA SELVA
ANA: AGUJEROS DE LOS ÁRBOLES.
ANDRÉS: EN JAULAS
ENEKO: EN LA HIERBA, EN ALGUNOS AGUJERITOS.
I COM ES DIUEN AQUESTS FORATS?
IKER I ANA: MADRIGUERA
I COM FAN AQUESTS FORATS?
NOA: CON SUS PATITAS
PER ACABAR DE COMPLETAR AQUESTA PREGUNTA VAREM REALITZAR UNA ESTRUCTURA DE TREBALL COOPERATIU ANOMENADA FOTOS AL MIG.
A CADA EQUIP, SE'LS VA DONAR UNES FOTOS AMB DIFERENTS HÀBITATS I LLOCS SOBRE ON PODEN O NO PODEN VIURE ELS CONILLS, (LA MAR, VOLCÀ, CAMP, CASA, GLACERES...).
CADA EQUIP HAVIA DE PARLAR, DEBATIR I POSAR-SE D'ACORD SOBRE A QUINS HÀBITATS O LLOCS PODEN VIURE ELS CONILLS I FER ELS SEUS CAUS.
QUAN VAN ACABAR DE PARLAR I TRIAR LES IMATGES CORRECTES SEGONS CADA EQUIP, CADA INFANT VA REALITZAR UNA FEINA INDIVIDUAL RELACIONADA AMB AQUEST TEMA.



QUE MENGEN ELS CONILLS?
SABÍEU QUE ALS CONILLS SEMPRE ELS CREIXEN LES DENTS?
ELS CONILLS HAN DE TENIR UNA BONA DIETA PERQUÈ FACIN UN BON LLIMAT I SOBRETOT ÉS MOLT IMPORTANT DE PETITS CONTROLAR QUE LES DENTS TINGUIN UN BON TANCAMENT.
ARREL D'AQUESTA INFORMACIÓ VAM COMENÇAR A BUSCAR, MITJANÇANT LLIBRES I INTERNET, QUINS ALIMENTS MENGEN ELS CONILLS.
VAM VEURE QUE ALS CONILLS ELS HI AGRADA MENJAR HERBA, FENC, HORTALISSES... I QUE ELS CONILLETS PETITETS BEUEN LLET.
APAREIX EL CONCEPTE HERBÍVOR I MAMÍFER







VÍDEO LOS NIÑOS CONOCEN EL CONEJO
No hay comentarios:
Publicar un comentario