Ja ha passat la setmana de carnestoltes i continuem amb el nostre projecte de la Natura. Com ja sabeu, hem parlat i vist mitjançant vídeos i llibres els diferents hàbitats i alguns animals que hi viuen en ells. Hem treballat els fenòmens i desastres naturals i també hem vist molts de minerals, que els infants han portat de casa seva, i l'ús d'algun d'ells.
Respecte als animals, no només hem vist els diferents hàbitats on viuen sino com es desplacen, de què està coberta la seva pell i què mengen.
Com es desplacen els animals?
Estructura cooperativa: full giratòri.
Cada equip havia de classificar els animals segons com es desplacen, és a dir, si són terrestres, aquàtics o aeris.
Cada equip tenia tres fulls amb imatges d'animals. En un full havia 4 animals amb plomes, a un altre full 4 animals amb pèl i al darrer full 4 animals amb escates.
Cada equip havia d'observar els 4 animals de cada full per tal d'extreure quines característiques tenien en comú i així arribar a la conclusió de què hi ha animals amb pèl, amb plomes i escates.
Tots els equips ho van fer super bé.
Estructura cooperativa fotos al mig.
Cada equip agrupa les imatges dels animals segons el que mengen: carn, vegetals i les dues coses.
Desprès cada infant realitza una feina individual en relació a la feina que han fet en equip.
I per últim realitzen el diari de sessió.
En el diari de sessió s'autoavaluen com han realitzat el càrrec que els ha tocat (vigilant, escriptor, el que reparteix el material o portaveu) i les normes del treball cooperatiu (compartir, ajudar, posar-se d'acord, treballar en equip i respecter-se)
DIARI DE SESSIÓ
No hay comentarios:
Publicar un comentario