domingo, 23 de mayo de 2021

PLA D'EQUIP

Com ja us vaig comentar a una altra entrada, en el segon trimestre, vaig introduir el diari de sessió.

En el diari de sessió s'autoavaluen com han realitzat el càrrec que els ha tocat (vigilant, escriptor, el que reparteix el material o  portaveu)  i avaluen els objectius del treball cooperatiu (compartir, ajudar, posar-se d'acord, treballar en equip i respecter-se) quan realitzem treball en equip.








En aquest darrer trimestre he introduit el pla d'equip

Cada equip té el seu i en aquest es fan constar els objectius comuns i els seus compromisos personals per millorar el funcionament de l'equip a l'hora de realitzar una activitat.






CARLOTA: ESPERAR EL MEU TORN.

ALEIX: COMPARTIR MÉS.

ANA: CONCENTRAR-ME.

MATEO: ESTAR TRANQUIL.



QUIM: NO CRIDAR.

MAR: ESCOLTAR MÉS.

NAHIA: TREBALLAR MÉS.

ANDRÉS: ESTAR MÉS ATENT.


NOA: PARLAR FLUIX.

N.G: CONCENTRAR-ME MÉS.

IKER: ESCOLTAR MÉS.

MARTÍ: VIGILAR MILLOR.




GABRIEL: ESTAR TRANQUIL.

ARIADNA: ESPERAR.

STELLA: ESCOLTAR.

ALEJANDRO: PARLAR MENYS





CHLOE: ESPERAR EL MEU TORN.

AROA: ESCOLTAR MÉS.

MAYA: ESPERAR EL MEU TORN.

GONZALO: NO JUGAR.

IAN: NO ENFADAR-ME.



Quan els infants acaben una activitat en equip, realitzen el diari de sessió. 
Com podeu veure a continuació, els infants també s'han d'autoavaluar el seus compromísos personals que es recorden sempre abans de començar l'activitat.





No hay comentarios:

Publicar un comentario